lördag 18 februari 2012

Min dotters dikt till mormor

Min dotter har lagt ut en jättefin dikt på sin blogg om mormor. Nu känner hon att det vore kul om fler läste, men jag lämnar inte ut bloggadressen här utan kopierar in inlägget. Var välsignade!


Kära lilla mormor♥


Jag trodde aldrig det skulle vara så svårt.
Jag trodde jag skulle glömma.
Jag hoppades att jag skulle glömma.
Men så blev det inte,
jag kommer ihåg
Och nu vet jag.
Jag kommer aldrig glömma.
Jag kommer aldrig glömma dig,
även fast du inte längre
Finns på denna jord.
Så finns du alltid i mitt hjärta.
Saknaden är stor.
Men nån gång ska vi träffas igen.
Kära lilla mormor

4 kommentarer:

  1. Det var väldigt fint!!!...Tack & Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Sååå fint skrivet av din dotter!!! Tack för att du delade!!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Karin. Fin bild av min mamma också.

      Radera
    2. Ja, jättefin bild av din mamma! Hon var vacker! :)

      Radera